رونق تجارت با یادگیری روش‌های تبلیغات در اینستاگرام

مطالب و برنامه های کاربردی در زمینه اینترنت قرار داده می شود.

مدیر انجمن: admin

رونق تجارت با یادگیری روش‌های تبلیغات در اینستاگرام

پستتوسط bhrprn » 29 آبان 1396, 20:28

رونق تجارت با یادگیری روش‌های تبلیغات در اینستاگرام

با خرید تبلیغات در اینستاگرام در طولانی مدت تخفیف بگیرید
قبل از این که این مورد را شرح دهیم، بدانید که بهتر است قبل خرید یکباره و طولانی مدت، پیج‌های مختلفی را امتحان کنید و هرکدام که بازدهی بیشتری داشت برای این کار انتخاب کنید. در ابتدا باید از اینستاگرامر بپرسید که هزینه یک پست برای مدت مشخص چقدر می‌شود.
زمانی که قیمت دست تان آمد، از او بپرسید که آیا برای خرید هفتگی یا ماهیانه تخفیفی در نظر گرفته است یا خیر. بیشتر اینستاگرامرها این تخفیف را در نظر می‌گیرند و آگهی شما را یک روز در میان یا هفته‌ای چند بار به نمایش در می‌آورند.
در مورد دیگر آگهی دهندگان برای تبلیغات در اینستاگرام سوال کنید
شاید برایتان مهم باشد که چه برندهای دیگری با اینستاگرامر کار می‌کنند. اگر در این باره سوال نکنید ممکن است روزی ببینید که آگهی شما بعد از آگهی رقیب اصلی تان قرار گرفته است!
قیمت‌های تبلیغات در اینستاگرام به شدت متنوع است
روش های تبلیغات در اینستاگرام بسیار گسترده است و هر فرد قیمت و تعرفه تبلیغات در اینستاگرام خاص خودش را دارد و این تعرفه‌ها به شکل چشمگیری با هم تفاوت دارند. حواس تان باشد که در ازای چه خدماتی چه پولی می‌دهید.
حواس تان به انواع حساب‌های کاربری برای تبلیغات در اینستاگرام باشد
حساب‌های مختلفی در اینستاگرام وجود دارد. شما اگر می‌خواهید خودتان تبلیغات اینستاگرامی خود را بر عهده بگیرید، باید حواس تان به موارد زیر باشد:
پیج‌های موضوعی: تبلیغات در این پیج‌ها معمولا از پیج‌های دیگر ارزان تر است. پیج‌های موضوعی بر روی موضوع خاصی متمرکز هستند و به شخص خاصی وابستگی ندارند. آنها ممکن است فقط عکس هایی از حیوانات، طبیعت، عکس‌های کارتونی، جوک و لطیفه یا عکس‌های آموزشی ارسال کنند.
پیج‌های فروشگاهی: تعرفه تبلیغات در این پیج‌ها معمولا در حد وسط قیمت‌ها قرار دارد. تعداد فالوئر زیاد یکی از ویژگی‌های این پیج هاست و البته باید توجه داشته باشید که تعداد آگهی هایی که این اینستاگرامرها ارسال کنند نیز زیاد است.
پیج‌های شخصی وبلاگ نویسان یا دیگر افراد مشهور: اینگونه پیج‌ها اغلب بیشترین میزان قیمت در اینستاگرامرها را دارند. دلیل این موضوع نیز تاثیر زیاد این افراد روی کاربران شان است. به طوری که احتمالا تبلیغات در این پیج‌ها بازدهی بیشتری خواهد داشت. البته لازم به ذکر است که معمولا این افراد آگهی کمی ارسال می‌کنند و تا خودشان از کیفیت کالای شما اطمینان نداشته باشند، آن را تبلیغ نخواهند کرد.
bhrprn
کاربر عادی
کاربر عادی
 
پست: 5
تاریخ عضویت: 29 آبان 1396, 20:27
سپاسگذاری کرده اید: 0 مرتبه
سپاسگذاری شده: 0 مرتبه در 0 پست
میزان اعتبار: 0

Re: رونق تجارت با یادگیری روش‌های تبلیغات در اینستاگرام

پستتوسط haney » 3 دی 1396, 22:55

تاسیس و پیشرفت آن در طی چند سال
اینستاگرام یک اپلیکیشن و سرویس اشتراک گذاری عکس و ویدیو مبتنی بر تلفن همراه می باشد که بر پایه ی اینترنت است که به کاربران خود این اجازه را می دهد که عکس ها و ویدیو های خود را به طور عمومی به طرفدارانی که جزو دوستان و دنبال کنندگان آن ها هستند به اشتراک بگذارند . این سرویس دهنده توسط دو شخص با نام های کوین سیستروم و مایک کریگر ساخته شده است و در اکتبر 2010 به عنوان یک اپلیکیشن کاملا رایگان تلفن همراه به طور انحصاری برای سیستم عامل آی او اس راه اندازی شد .

افزایش فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام

یک نسخه دیگر نیز برای دستگاه های اندروید در دو سال بعد یعنی آوریل 2012 منتشر کرد و به دنبال آن یک رابط کاربری وب محدود در نوامبر 2012 و برنامه های ویندوز موبایل و ویندوز در ماه آوریل 2016 و اکتبر 2016 بود

اینستاگرام.
اینستاگرام به کسانی که این اپلیکیشن را دارند این امکان را میدهد که به محض ثبت تصاویر و ویریو ، آن ها را به سرویس ارسال کنند . کاربران میتوانند تصاویر ارسالی خود را با استفاده از فیلتر های که اپلیکیشن اینستاگرام در اختیار کاربران قرار می دهد ، تصاویر خود را تغییر دهند. هر کاربر میتواند برای پست خود یک هشتگ تعریف کند تا کاربران با جستجوی آن هشتگ بتوانند پست این کاربر را مشاهده کنند . البته در این قسمت پست های ارسالی به ترتیب تاریخ انتشار می باشد . کاربرد هشتگ برای پست به منظور انتخاب موضوع برای پست می باشد . برای مثال یک کاربر برای عکس خودروی خود میتواند هشتگ ( موضوع ) خودرو ، ماشین و یا مدل ماشین خود را انتخاب کند . و همچنین کاربران می توانند اکانت اینستاگرام خود را به اکانت هایی که خود انتخاب میکنند مرتبط کنند و عکس ها را با پروفایل این کاربران به اشتراک بگذارند . در واقع یکی از ویژگی های منحصر به فرد اینستاگرام ، که آن را با سایر اپلیکیشن ها ( تلگرام ، ویچت ، وایبر ) متمایز میکند محدود کردن عکس در یک مربع خاص می باشد . هنگامی که اپلیکیشن اینستاگرام آپدیت های جدید ارائه داد روز به روز امکانات و سرویس های جدیدی به این اپلیکیشن پرطرفدار افزود . در سال 2012 یک صفحه ی جدید از اینستاگرام معرفی شد با نام کاوش ، که کاربران می توانند عکس ها و ویدیو های محبوب کاربران دیگر را که بیننده های زیادی داشته است در صفحه ی خود مشاهده کنند . این تصاویر و ویدیو ها میتواند از افراد مشهور یا افرادی که پست های کاربر پسند می گذارند باشد یا تصاویری از نزدیکترین کاربرانی که از نظر موقعیت جغرافیایی محل شما قرار دارند باشد . در واقع این صفحه ، یک صفحه ی پیشنهادی توسط خود اینستاگرام می باشد که اینستاگرام آن ها را از پست های علاقه مندی دوستنا شما انتخاب میکند و مشاهده ی آن ها را نیز به شما توصیه می کند ، چون حدس میزند شما نیز از آن خوشتان بیاید .تا سال 2013 کاربران تنها ویدیو های حداکثر 15 ثانیه را میتوانستند در اکانت خود به اشتراک بگذارند که این زمان در بروزرسانی های اخیر افزایش پیدا کرد و در حال حاضر به 60 ثانیه افزایش پیدا کرده است . این مسئله می تواند مربوط به خرید آن توسط مارک زاکربرگ مالک شرکت فیس بوک باشد یا افزایش هاست های این شرکت .
بعد از افزایش زمان ویدیو ها ، نوبت به پیام خصوصی ( دایرکت ) رسید . این سرویس این قابلیت را برای کاربران به ارمغان می آورد که پست های خصوصی برای کاربران ارسال کنند . این کاربران میتوانند دوستان و آشنایان و حتی کسانی که جزو دنبال کنندگان آن ها نباشند باشد . پیام های خصوصی که از این طریق میتوان ارسال کرد شامل پیام ، عکس ، ویدیو می باشد . در حال حاضر همزمان فقط تا 15 کاربر پشتیبانی میکند ، یعنی همزمان فقط میتوانید به 15 کاربر یام خصوصی ارسال کنید ، این عدد شاید بعد ها افزایش پیدا کند . در سال 2016 اینستاگرام امکان جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد با نام داستان . به این صورت که عکس های خود را میتوان به صورت داستان در آورد . و با این امکان همزمان میتوان چند عکس را در یک پست قرار داد . اینستاگرام بعد از اینکه در سال 2010 راه اندازی شد به شدت و با سرعت زیاد به کاربران آن اضافه شد ، به طوری که فقط در دو ماه تعداد 10 میلیون کاربر در این اپلیکیشن ثبت نام کردند و این رقم خیلی زیاد می باشد .در نهایت در دسامبر 2017 این رقم به 700 میلیون و 275 هزار کاربر رسید . طبق گفته ی مالک این اپلیکیشن ، کاربران به طور متوسط در یک ماه 1 میلیارد عکس به اشتراک میگذارند . طبق آمار جدیدی که اخبار اینستاگرام منتشر کرد ، از کل کاربران آن ، حداقل 374 میلیون کاربر فعال در روز دارد . در سال که در سال 2016 این رقم 260 میلیون کاربر فعال بوده است .اینستاگرام در سال 2012 حدودا 1.2 میلیارد دلار ، معادل 5 هزار میلیارد برای این شرکت سودآوری داشته است . این سود آوری فقط از طریق فروش سهام بوده است . اینستاگرام توسط اپلیکیشن آی او اس خود نظرات خیلی خوبی توسط کاربران دریافت کرده که این باعث شده این اپلیکیشن یکی از پیشتازان در زمینه ی کار خود در جهان باشد . با این حال این سرویس دهنده دارای انتقاداتی نیز از طرف منتقدان فعال می باشد . که از سیاست و روابط آن ناراضی هستند و آنها را متهم به پنهان کاری و محتوای غیر مجاز و غلطی که روزانه توسط کاربران آپلود می شود کرده است

دانلود اینستاگرام .
تاریخچه اینستاگرام
بررسی صفحه ورود و ثبت نام در اینستاگرام در آی او اس تا سال 2016
سرویس دهنده ی اینستاگرام کار خود را در سانفرانسیسکو ، یکی از شهر های بزرگ آمریکا شروع کرد ، هنگامی که موسس های این اپلیکیشن تصمیم گرفتند کد های چندگانه اچ تی ام ال 5 خود را در بورن ویژه عکاسی موبایل پیاده سازی کنند . همانطور که کریگر استدلال کرد ، بورن خیلی زیاد شبیه به یک چهارضلعی شد ، و هر دو موسس به این پی بردند که بیش از حد به آن علاقه مند شدند . به همین خاطر پروژه ها را تقسیم بندی کردند و برین بیشتر کار خود را روی اشتراک گذااری عکس متمرکز کرد . معنی واژه ی اینستاگرام نیز از دوربین فوری و تلگراف گرفته شده است . در تاریخ مارس 2010 ، 500 هزار دلار مبلغ سپرده با بیس لاین و آندرس هوریتز در هنگام کار بر روی بورن قرارداد بسته شد . در نتیجه جاش ریدر در ماه اکتبر به عنوان مدیر این آپ شناخته شد . شین سوینی در ماه نوامبر به عنوان مهندس اضافه شد . جسیکا زولمن در آگوست 2011 به عنوان موسس به این شرکت پیوست .
اولین عکسی که در این اپلیکیشن فرستاده شد توسط بنیانگذار آن ، کوین سستورم در تاریخ 15 ژوئیه 2010 انجام شد . این عکس از یک سگ در مکزیک به همراه نامزد آن گرفته شده بود و عکس توسط فیلتر های اینستاگرام ویرایش شده بود .
اینستاگرام میتونه هم خانواده های زیادی داشته باشه
از جمله کلمات زیر:
مهمان عزيز لينکها فقط براي اعضاي سايت قابل مشاهده ميباشد. اگر از اعضاي سايت هستيد وارد سايت شويد, در غير اين صورت ثبت نام نماييد

اینستا
مهمان عزيز لينکها فقط براي اعضاي سايت قابل مشاهده ميباشد. اگر از اعضاي سايت هستيد وارد سايت شويد, در غير اين صورت ثبت نام نماييد
دانلود اینستا
تبلیغات
تبلیغ
مهمان عزيز لينکها فقط براي اعضاي سايت قابل مشاهده ميباشد. اگر از اعضاي سايت هستيد وارد سايت شويد, در غير اين صورت ثبت نام نماييد
نصب اینستا
مهمان عزيز لينکها فقط براي اعضاي سايت قابل مشاهده ميباشد. اگر از اعضاي سايت هستيد وارد سايت شويد, در غير اين صورت ثبت نام نماييد
مهمان عزيز لينکها فقط براي اعضاي سايت قابل مشاهده ميباشد. اگر از اعضاي سايت هستيد وارد سايت شويد, در غير اين صورت ثبت نام نماييد
مهمان عزيز لينکها فقط براي اعضاي سايت قابل مشاهده ميباشد. اگر از اعضاي سايت هستيد وارد سايت شويد, در غير اين صورت ثبت نام نماييد
مهمان عزيز لينکها فقط براي اعضاي سايت قابل مشاهده ميباشد. اگر از اعضاي سايت هستيد وارد سايت شويد, در غير اين صورت ثبت نام نماييد
فالوور
فالور
فالو
خرید فالوور
مهمان عزيز لينکها فقط براي اعضاي سايت قابل مشاهده ميباشد. اگر از اعضاي سايت هستيد وارد سايت شويد, در غير اين صورت ثبت نام نماييد
فالوئر
هلو اینستا
افزایش فالور اینستاگرام
حذف اکانت اینستاگرام
پاک کردن اکانت اینستاگرام
دیلیت اکانت اینستاگرام
دلیت اکانت اینستاگرام
آموزش اینستاگرام
اکانت اینستاگرام
لایو استوری
پست اینستاگرام
لایک اینستاگرام
لایک
لایو اینستاگرام
هشتگ
تگ
پیج اینستاگرام
اکانت اینستاگرام
استوری
استوری اینستاگرام
در اکتبر 2010 ، اپلیکیشن آی او اس اینستاگرام توسط این شرکت ارائه شد .پیشرفت زودهنگام آن باعث شد که سرمایه های زیادی به سوی آن سرازیر شود . و سرمایه گذاران زیادی آمادگی خود را برای سرمایه گذاری بر روی این پروژه اعلام کردند .در همان سال اول چیزی حدود 20 میلیون دلار ، معادل 80 میلیارد تومان سرمایه جذب کرد .تنها چند روز بیشتر نگذشته بود که اینستاگرام اپلیکیشن اندروید خود را نیز روانه بازار کرد ، که در همان روز اول 1 میلیون کاربر ثبت نام کردند. در سال 2012 شرکت وال استریت گزارش داد که اینستاگرام بزرگترین اپلیکیشن از نظر سرعت پیشرفت در زمان خود می باشد که ارزش این شرکت به 530 میلیون دلار می رسد. به محض این گزارش ، فیس بوک به روی کار آمد و با یک مبلغ نجومی دست به خرید آن زد . و تصمیم گرفت آن را به عنوان یک شرکت مستقل پیشرفت دهد ، و برنامه های زیادی برای پیشرفت هر چه بیشتر آن ترتیب داد . در 22 اوت همان سال ، کمیسیون تجارت فدرال در ایالات متحده ، تحقیقات خود را بر روی آن متوقف کردند تا نظر مثبت خود را مربوط به فروش آن اعلام کنند . سرانجام در 6 سپتامبر 2012 قرارداد رسمی بین موسسین این آپ و مارک زاکربرگ ، مالک شرکت فیس بوک بسته شد. مارک زاکربرگ شخصا تعهد خود را برای رشد مستقل اینستاگرام اعلام کرد ، در حالی که تمامی خرید های قبلی وی همراه با شرکت فیس بوک انجام می شد .قیمت دقیق خرید آن 1200 میلیارد تومان پول نقد و 90 میلیارد تومان به صورت سهام خریداری شد . در حالی که زمان زیادی از خرید اینستاگرام توسط فیس بوک نگذشته بود که کاربران شاهد افزایش متعدد امکانات آن شدند . اولین آپدیت آن ، راه اندازی ننسخه وب آن بود ، تا کاربران بتوانند با استفاده از مرورگر های وب خود وارد اکانت خود شوند و اکانت خودشون رو مدیریت کنند . با این حال امکانات آن از طریق وب نسبت به اپلیکیشن آن خیلی کمتر بود . برای مثال در اوایل ، نوار جستجو و صفحه ی خبری . توانایی آپلود عکس ها و ویدیو ها و گذاشتن پست را نداشت . در سال 2013 نسخه وب سایت این سرویس به روز رسانی شد تا خبرخوان ها نیز ارائه شوند ، در سال 2015 وب سایت برای بار دیگر بروزرسانی شد تا عکس ها با کیفیت و اندازه ی بزرگتری قابل مشاهده باشد
haney
کاربر عادی
کاربر عادی
 
پست: 1
تاریخ عضویت: 3 دی 1396, 22:52
سپاسگذاری کرده اید: 0 مرتبه
سپاسگذاری شده: 0 مرتبه در 0 پست
میزان اعتبار: 0


بازگشت به اینترنت

چه کسی آنلاین است

کاربران حاضر در این انجمن : کاربر عضو شده ای موجود نیست و 3 مهمان