مصرف متادون و مشکل مطالعه و درس خواندن

مصرف متادون و مشکل مطالعه و درس خواندن

پستتوسط moshaver134952 » 26 آبان 1396, 12:50

با سلام و احترام من مدت سه سال است که روزانه 4سی سی شربت متادون مصرف می کنم و همواره مدیریت کردم و مصرفم را زیاد نکردم و این ماده باعث شده که اغلب گیج و خواب آلود باشم باتوجه به این که شاغل هستم و حتما باید روزانه حداقل سه ساعت مطالعه کنم به مشکل برخوردم. آیا استفاده از ریتالین به مدت فقط سه ماه برای من مشکل ساز است من اسفند ماه باید آزمون بدهم خواستم ببینم آیا تداخل دارویی متادون و ریتالین خطرساز است و این که آیا می توانم تحت نظر پزشک تا اسفند ماه از ریتالین استفاده کنم و آیا دارو ویا راه دیگری برای من وجود دارد؟ از این که مرا راهنمایی می کنید واقعا ممنونم.
moshaver134952
کاربر عادی
کاربر عادی
 
پست: 1
تاریخ عضویت: 26 آبان 1396, 12:32
سپاسگذاری کرده اید: 0 مرتبه
سپاسگذاری شده: 0 مرتبه در 0 پست
میزان اعتبار: 0

بازگشت به سوالات پزشکی

 


  • مباحث مشابه
    پاسخ ها
    مشاهده شده
    آخرین پست

چه کسی آنلاین است

کاربران حاضر در این انجمن : کاربر عضو شده ای موجود نیست و 4 مهمان